Friday, June 8, 2007

Koffietijd/ Time for Coffee


Op 1 juni liet ik 3 vierkantjes zien en vroeg me of of jullie konden raden wat ik zou gaan maken. Er was toen niemand die een idee had. Maar ik neem aan dat het nu wel duidelijk is dat het een klok geworden is! All het papier en de stempels zijn van Club Scrap. Het klokje is van een project uit december 2004, wat ik nooit gemaakt heb. Nu kwam het dus uitstekend van pas!
Verder heb ik nog wat lintjes en krimpfolie gebruikt.

On June 1st I showed 3 squares and asked if anyone knew what it was going to be. But no one guessed right. But I expect now you all know it is a clock. All papers and stamps are Club Scrap. The clock piece is from a long ago stamp project (December 2004) I just never knew what to do with. Now it came in handy. Alsi I used some ribbons and shrink plastic.

2 comments:

Anonymous said...

Gaaaaaaaaaaf joh ! Dat had ikniet gedacht. hij ziet er weer toppie uit.

AerynK Designs said...

I guessed right! I love your clock, it's so pretty. is it up in your kitchen?