Tuesday, July 31, 2007

Vriendinnen uit de USA/Friends from the USA


Vandaag ben ik op stap geweest met mijn Club Scrap vriendin Roxanne (en haar vriendin Sue).
We hebben een aantal scrapwinkels bezocht, lekker koffie gedronken en genoten van het Hollandse uitzicht.

Natuurlijk tussendoor nog even een lesje gesso-stempelen en na het avondeten heb ik de dames weer terug gebracht naar hun hotel!

De bruine kaart is van Roxanne en de blauwe kaart is van mij.

The brown card is from Roxanne and the blue card is from me.


Today I have been out with my Club Scrap friend Roxanne (and her friend Sue). We went to the scrapstores, had some coffee and enjoyed the Dutch countryside.
Of course we also did some stamping and I showed Roxanne how to do the gesso-technique and after dinner I drove the ladies back to the hotel!









1 comment:

Photocat said...

Prachtig... De foto van de molen is heel erg geslaagd. Leuk om de huisjes te zien op de kaart!
Het wordt een verzameling van buitenlanders in jouw huis... grin